יום רביעי, 18 במרץ 2009

3. בדיקת קישורים (Links)

קישורים פנימיים באתר ולאתרים חיצוניים:


  1. וודא שאין קישורים שבורים באתר.
  2. וודא שמדף השער יש קישור לכל דף באתר ומכל דף באתר יש קישור ישירות לדף השער.
  3. "לינקים זוחלים" יורידו את הדירוג של גוגל לאתר.

קישורים לאתרים ומאתרים:


  1. חובה להקים מערך קישורים איכותיים מאתרים חיצוניים.
  2. יש לשקול קניית קישורים או לחילופין, לבצע חילופי קישורים עם אתרים העוסקים בתחום זהה לתחום בו עוסק האתר.
  3. קישורים מאתרים שאינו בתחום הנוכחי אינם שווים.
  4. שווה להשקיע מאמץ ליצירת קישור מאחד ממשרדי הממשלה לאתר.
  5. בודקים מהם הקישורים לאתר, באמצעות הפקודה Link בגוגל.

רישום האתר באתרים בעולם:

רושמים את האתר באמצעות אתר Dmoz. הופעה שלכם באתר זה חשובה למיקום טוב בגוגל.
כדי להגיש אתר ל – dmoz יש למצוא קטגוריה אחת שהיא המתאימה ביותר עבור האתר שלכם ולהגיש עבורה. 
הגישו פעם אחת בלבד!!! צריך סבלנות רבה ברישום ל – dmoz. אתם עשויים לחכות שלושה חודשים ויותר. 
במידה והאתר לא התווסף ניתן לברר בפורום בירורים של dmoz.


© כל הזכויות שמורות ל- Digital Training ו/או לרונן מנוח. אין להעתיק, לצלם, לשכפל או לעשות שימוש בכל דרך שהיא בהחומר המוצג, כולו או מקצתו, ללא אישור מראש ובכתב מבעלי הזכויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.