יום שני, 16 במרץ 2009

5. meta tags

מילות מפתח (Keywords):

  1. · יש לוודא כי בשדה הנתונים בקוד האתר (Meta tags) יופיעו מילות / ביטויי המפתח
  2. · (ראה מאמר בחירת מילות מפתח).
  3. · רצוי לקבוע עד שישה מילות מפתח המאפיינות את התחום ולשלבם בכל הדפים בעיקר בהיררכיה הראשונה ובשורות הראשונות.
  4. · יש להוסיף בכל עמוד 5-8 מילות מפתח ספציפיות לאותו עמוד, ולשלבן בתוכן של אותו עמוד.
  5. · אין לרשום בשדה הנתונים בקוד האתר (Meta tags) יותר מ- 14 מילות מפתח.
  6. · אין לעשות שימוש באותיות תחיליות (Capital letters) לפני ביטויי מפתח. גוגל לא מזהה את ביטוי המפתח אלא מקטלג אותם כמילים אחרות.
  7. · תשומת לב לאותיות חיבור: בעברית קיימות מספר אותיות יחס (החבר, לספר, שגורם, המסכן, משם). המילה "החבר" לדוגמא, שונה מהמילה "חבר" בעיני מנועי החיפוש, ולכן יש לשים לב כי המילים מופיעות בתוכן של האתר שלכם כשהן ללא תוספות לא רצויות. גוגל לא יזהה את ביטוי המפתח אלא יקטלג אותם כמילים אחרות.

תיאור (Description):

  1. · התיאור (המופיע בחיפוש), צריך להיות ברור ומנוסח היטב.
  2. · מחפשים את העמוד בגוגל ומוודאים כיצד נראה התיאור שמפורסם בגוגל.
  3. · אסור שתיאורים של עמודי האתר השונים, יהיו זהים, שכן גוגל יתייחס לעמודים אלו כאל עמוד אחד.

כותרת העמוד (Page Title):

· כותרת עליונה, צריכה להכיל את שני בטויי המפתח המרכזיים לעמוד זה, בצירוף שם העמוד / לשונית.



© כל הזכויות שמורות ל- Digital Training ו/או לרונן מנוח. אין להעתיק, לצלם, לשכפל או לעשות שימוש בכל דרך שהיא בהחומר המוצג, כולו או מקצתו, ללא אישור מראש ובכתב מבעלי הזכויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.