תיאורים (Descriptions) של מתחרים:
מדפיסים את המודעות של המתחרים ומנתחים של מי טובה יותר ומי מפתה יותר את הלקוח להקיש עלייה.מילות מפתח (Keywords) של מתחרים:
בודקים מי מופיע במקומות הראשונים ומאתרים מהן מילות המפתח בהם האתר משתמש.לבדוק ב - adword מה נפח התנועה ונפח החיפוש לביטויי המתחרים ובמידת הצורך להחליף / לעדכן את האתר.
© כל הזכויות שמורות ל- Digital Training ו/או לרונן מנוח. אין להעתיק, לצלם, לשכפל או לעשות שימוש בכל דרך שהיא בהחומר המוצג, כולו או מקצתו, ללא אישור מראש ובכתב מבעלי הזכויות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.