יום שבת, 14 במרץ 2009

7. ניתוח אתרים מתחרים

תיאורים (Descriptions) של מתחרים:

מדפיסים את המודעות של המתחרים ומנתחים של מי טובה יותר ומי מפתה יותר את הלקוח להקיש עלייה.

מילות מפתח (Keywords) של מתחרים:

בודקים מי מופיע במקומות הראשונים ומאתרים מהן מילות המפתח בהם האתר משתמש.
לבדוק ב - adword מה נפח התנועה ונפח החיפוש לביטויי המתחרים ובמידת הצורך להחליף / לעדכן את האתר.



© כל הזכויות שמורות ל- Digital Training ו/או לרונן מנוח. אין להעתיק, לצלם, לשכפל או לעשות שימוש בכל דרך שהיא בהחומר המוצג, כולו או מקצתו, ללא אישור מראש ובכתב מבעלי הזכויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.