יום שלישי, 17 במרץ 2009

4. בדיקות לתוכן האתר

המזון אותו מנועי החיפוש אוהבים הוא טקסט, והרבה טקסט, ולכן בניית תוכן איכותי באתר היא אחת המלאכות החשובות ביותר העומדות בפני כל בעל אתר המעוניין לבצע קידום אתרים בתוצאות מנועי החיפוש. אולם בניית תוכן אינה דבר פשוט... (קרא עוד)

על מה להקפיד בהזנת תכנים לאתר:

מבנה היררכי (בניית תוכן כאסטרטגיה):

  1. רוב האתרים כוללים שתי רמות בלבד (דף ראשי ודפים פנימיים).
  2. מומלץ להוסיף עוד רמה או שתיים המקושרים לדף ברמה מעליהם וכן ליצור רשת של קישורים בין הדפים לנושאים דומים.
  3. המטרה העיקרית שלנו היא להשאיר את הגולשים באתר, ולבססו כמקור מידע אמין ומתעדכן. זוהי דרך טובה יותר אשר תספק ללקוחות הפוטנציאלים את מה שהם מחפשים.
  4. ככל שיש באתר תוכן רב ומגוון יותר, הסיכוי שבין הדפים השונים, ימצא גם מה שהמשתמש מחפש, יהיה גבוה יותר.

ריכוז המידע באשכולות מידע:

  1. לרכז את המידע תחת אשכולות.
  2. לא להציף את הקורא בעומס טקסט.

עדכון תוכן:

עדכון תוכן בעמוד צריך להתבצע כל 10 ימים (לכל היותר), גם אם צריך לשחק בהחלפת מילים או לרענן את התוכן.

שילוב מילות מפתח:

יש לוודא שלפחות שתי ביטויים מרכזיים, בהקשר לתוכן העמוד, מופיעים 15 פעם (לפחות) באותו עמוד, ובעיקר בשורות העליונות.

הסברים לתמונות:

במעבר עכבר על גבי התמונה מופיע הסבר (Alt), המבוסס על ביטויים מרכזיים.

כמות מלים:

בכל דף כמות המילים המינימאלית צריכה להיות 200 מילים (לפחות).

שימוש בצבעים – רקע מול טקסט:

  1. נדרש לבדוק שיש ניגודיות (Contrast) בין הרקע לבין המלל הנכתב.
  2. אין להשתמש בצבע טקסט זהה או דומה לצבע הרקע (גוגל מענישה על ניסיונות להסתיר טקסט מעיניי הגולשים, רק על מנת שיאותר על ידי מנועי החיפוש).

כותרת תחתונה (Bottom title):


  1. בכל מעבר עכבר, על קישור המופיע בכותרת התחתונה בכל עמוד, צריכה להופיע הודעה עם הכתובת המיועדת של הקישור (Alt).
  2. יש להקפיד על תקינות קישורים.


© כל הזכויות שמורות ל- Digital Training ו/או לרונן מנוח. אין להעתיק, לצלם, לשכפל או לעשות שימוש בכל דרך שהיא בהחומר המוצג, כולו או מקצתו, ללא אישור מראש ובכתב מבעלי הזכויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.